Politică de rambursări și returnări
Politica de livrare
Pentru achiziționarea online a serviciilor sau evenimentelor oferite de Asociația noastră trebuie urmați următorii pași:
- Intră pe pagina evenimentului și completează formularul de înscriere
- Atașează documentele solicitate
- Apasă butonul „Mă înscriu”
- Vei fi redirecționat către operatorul autorizat pentru a efectua plata
- După înregistrarea plății, pe adresa de email indicată vei primi confirmarea de plată și documentul ce dovedește participarea la eveniment.
Documentul de acces la eveniment va fi transmis automat, electronic, imediat ce plata este confirmată.
Politica de retur
În cazul în care Beneficiarul renunță, indiferent de motiv, la Evenimentul la care s-a înscris, trebuie să trimită o solicitare de retur pe adresa contact@edumi.ro și se aplică următoarele prevederi:
- În cazul în care va anunța Organizatorul retragerea sa cu mai mult de 3 (trei) zile calendaristice înainte de data programată a evenimentului, Organizatorul va restitui în contul indicat contravaloarea evenimentului, mai puțin comisionanele bancare reținute în termen de 14 zile lucrătoare;
- În cazul în care va anunța Organizatorul retragerea sa cu mai puțin de 3 (trei) zile calendaristice de data programată a evenimentului, sumele plătite pentru confirmarea participării la eveniment , nu se mai returnează de către Organizator.
- Cotizatia aferenta inscrierii in Asociatie nu este returnabila, posibilitatea de renuntare fiind posibila numai in cazul evenimentelor cu data fixa de participare.
Acest site folosește cookies. Vă rugăm să luați la cunoștință Politica de utilizare a Cookies. Continuarea folosirii acestui site reprezintă acceptul dumneavoastră al Politicii de utilizare a Cookies.
Manage consent