președinte EDUMI
Sunt profesor de educație fizică și sport, antrenor și coordonator de proiecte și programe. Toate acestea sunt însă niște repere relative – a fi profesor român înseamnă pentru mine mult mai mult. Sunt lucruri pe care le fac fiindcă vreau să ajut – de exemplu, în școala în care predau sunt “om de bază” pentru tehnologie și comunicare: updatez site-ul, contul de social media, răspund la mesaje online. Și sunt proiecte la care țin foarte mult, pe care le fac din pasiune – coordonez anual publicarea de cărți scrise de elevi și lucrez la un proiect de integrare a roboticii educaționale în orele de sport.
Din anul 2016 implementez proiecte Erasmus+, ceea ce mi-a dat șansa să particip în peste 15 mobilități internaționale, să experimentez diverse sisteme educaționale, să interacționez cu profesori din toată Europa și să mă dezvolt din punct de vedere profesional. Din fiecare școală am plecat cu idei bune, fiindcă fiecare comunitate de profesori are ceva de oferit.
Munca mea la nivel internațional a fost recunoscută prin obținerea de Certificate Naționale și Europene de Calitate eTwinning. M-am implicat activ ca voluntar în organizarea de evenimente, competiții, acțiuni sportive și educaționale, în colaborare cu asociații și instituții specializate (Special Olympics, Asociația Bucharest Running Club, Proedus).
Consider că educația este pilonul de bază în progresul unei societăți și doar prin perfecționarea continuă a tuturor membrilor implicați vom reuși să păstrăm un standard de calitate ridicat.
vice-președinte EDUMI
Ca fiecare profesor din țara asta, în fiecare zi trec prin mai multe roluri autor, consultant educațional, trainer, învățătoare, mamă, colegă. Cumva rolul de profesor le impactează pe toate celelalte. E o super putere și în același timp un angajament uriaș.
Înțeleg perfect frustrarea profesorilor români – li se cere foarte mult și li se oferă încă prea puțin. În plus, am remarcat că există, încă, o dublare a formărilor – cursuri care trebuie făcute pentru că ai nevoie de diplome și cursuri pe care le faci fiindcă te dezvoltă ca profesionist, fiindcă adaugă valoare la ceea ce tu știi deja. Personal, sunt conștientă că sunt un profesor bun fiindcă am avut șansa unor formări de calitate – am peste 400 de ore de formare în analiză tranzacțională educațională, am lucrat în mediul privat.
Pentru mine, Edumi este despre convergență. Este despre a oferi profesorilor respectul și susținerea pe care le merită. Și despre a le cere să nu renunțe să fie, zi de zi, cea mai bună versiune a lor.